söndag 1 februari 2009

Dag 4

Hejhej

Idag började jag dagen med en härlig promenad på 1 timme ungefär. Det var jättefint väder ute, lite småkyligt bara.. Sen har jag varit hos mormor större delen av dagen och lagt pussel med henne ^^ Hehe inte varje dag man gör, men det var kul.

Ska snart till Jessica och daaansa (: Vi gjorde ju som sagt inte det igår så det ska bli skönt att göra det idag. Vi ska även ut och gå med stavar. Nice nice.

Hmm, vet inte varför men.. ja har suttit och kollat på en massa recept med cupcakes som är en amerikansk variant av muffins.. Det ser asgött ut ! Jag funderar nästan på att baka det nån dag, inte för att jag ska äta, men bara för att det är så kul att baka :P Fast jag tänker vänta nån vecka eller så tills suget och allt har försvunnit lite mer ^^ Vill ju inte plåga mig själv haha.



Erkänn att det ser mumsigt ut :-) Har aldrig ätit de förut..
Men som sagt, jag älskar att baka och det är alltid roligt att testa på nya saker liksom.. Man kan göra maaaassa med olika varianter och så med..
Dessutom ser dom så fina ut (:

Okej, man ska ju dricka mellan 3-5 liter vatten varje dag. Jag tycker det är jättejobbigt. Men försöker dricka så mycket jag kan. ^^ HOho. Jag har alltid varit en svamp som dricker jättemycket, men nu äre helt plötsligt jobbigt att dricka så mycket :P

Ciao




1 kommentar:

  1. Om du gillar vackra cupcakes så måste du kolla in http://blixman.blogg.se/
    Eva är en fotograf som inte bara tar underbara bilder, utan också gör de finaste cupcakes jag någonsin sett. Man skulle aldrig våga sätta tänderna i hennes bakverk!!
    Ha en skön måndag! Kram

    SvaraRadera