lördag 7 februari 2009

Film&mys :)

Sitter och knaprar på några isbitar nu, det är faktiskt gott att ha något att tugga på. Ikväll blir det massa film, pyssel och kanske läsa lite :-) Bara en skön hemmakväll med andra ord. Jag orkar inte ge mig iväg nånstans.. Är jämt borta känns det som.
Idag är det vil-dag från vårat hip hop abs program, skönt faktiskt. Men var däremot ute och tog en timmes promenad förut. Ush vilket tråkigt väder, bara massa blask överallt. Nej det var ingen höjdare. Tog ett bad när jag kom in och läste lite.

Ikväll tänkte jag se filmen Changeling blandannat. Den verkar suuper! Och till den en god chokladshake & lite isbitar. Mums. Hmm :P

Jag har börjat skriva upp en massa goda recept nu som jag samlar i en bok. Jättekul faktiskt :) Det är riktigt smarriga + nyttiga recept. Dom ska bli intressanta att prova på sen. Många av recepten av jag skrivit upp är från en blogg som jag följer, älskar den! http://halsofreak.blogg.se/ Spana in den vetja! Massa med tips, recept och annat kul :P

Funderar på att fläta hela håret nu medans det fortfarande är blött, om det går.... Har ju inte så jättelångt hår direkt. Förr flätade jag jämt håret, sov med flätorna och hade jättefint lockigt hår dagen därpå :P Det var fiint!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar