tisdag 3 februari 2009

Dag 6 - avklarad :)

Love is wicked x)

Hejsvejs! Hoppas ni haft en bra dag! Själv har jag simmat idag faktiskt. Gosh, det var nog några år sen jag var i en simhall & simmade alltså, men det var kul. Men vad jobbigt det är att simma egentligen :P Hehe. Tycker jag iaf... Kanske är lite otränad bara. Får hoppas det blir fler gånger iaf, kan nog vara bra! Öhm, kände mig ju inte sådär jättebekväm i bikini men..... Det får det bli ändring på x) Till sommaren vill jag kunna gå runt i bikini utan att det ska kännas jobbigt och jag ska skämmas liksom.. :/

Andra mötet imorn, tänkte passa på att träna lite då också :-) Sen ska jag träffa en vän i Norrköping som jag sällan träffar tyvärr. Det ska också bli keewl . Hihi. (:
Det är ganska så skönt för dom två vännerna som jag umgås mest med här i Åtvid också har blivit hälsosamma nu :P Äter nyttigt och tränar så allt känns liksom lättare då. Vi stöttar varandra. Och tränar tillsammans :) Så man behöver liksom inte bli frestad av att dom sitter och proppar i sig godis och massa annat gott som man själv skulle vilja hugga in i (: Hehe.

Nu blire ett avsnitt och min aaaaaaaabsoluta favoritserie GOSSIP GIRL innan jag sover :)
Goood night





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar