torsdag 5 februari 2009

Dag 7 - vill ha maaaat

Ah det var länge sen jag tog ett varmt och skönt bad - läste ut nästan en hel bok (Gossip Girl) innan jag gick upp. Hade släckt där inne och tänt lite ljus och så med, väldigt mys tycker jag! Ska kolla en film sen innan jag sover som vanligt och imorn - ja då blire att jobba med småttingar mellan 1 - 3 år, gulligt va !? Jag tycker det är kul iaf. Dom är så små, och söta. Hade egentligen tänkt åka upp till Norrköping imorn och träna men det verkar det ju inte bli något med tyvärr, får bli en annan gång!

Annars idag har jag träffat lite vänner, tränat & promenerat ute i snövädret. Ush, jag vill inte ha snö. Jag vill ha vår och sommar. Så man kan ta långa & härliga promenader i skogen utan att behöva frysa häcken av sig. Tycker inte om kylan. Jag fryser jämt.

Dag 7 idag då. Hm måste säga att dom här dagarna faktiskt har gått väldigt fort. Men det känns (och är!) verkligen en hel evighet kvar tills jag får äta igen. Känna smaken av god grillad kyckling, sallad, mackor, ägg (mums) osv osv osv.... Såg idag att mamma och pappa köpt hem så dom ska äta våfflor snart. Våfflor! Det är ju nästan det godaste som finns med glass och sylt på.. Jag får helt enkelt se till att hålla mig borta den dagen dom ska äta det. Sörpla i mig mina soppor istället ^^

Hejsvejs, hoppas ni haft en bra dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar