onsdag 4 februari 2009

Dag 7 - gruppmöte

Hejsvejs, blir bara ett kort inlägg. Jag fryser så himla mycket så ska krypa ner under täcker snart och kolla på en film eller nått. Idag har jag tränat på XV och varit på gruppmöte. Gick jättebra :) Sen träffade jag några kompisar i Norrköping, blev en snabbis på stan också men handlade inget. Pank totalt x) Det är inte roligt. Men ska jobba på fredag iaf, hoppas verkligen det blir mer jobb den här månaden, I neeed the cash...

Nu har jag iaf testat vaniljen tillsammans med lite kanel och åååh så gott det blev! Mums, kommer fortsätta med det. Knaprat på några isbitar med, gott att tugga på nått :P Se vad man kan hitta på mer, har ju fått lite tips :D

Btw, vägde mig idag på XV, hade gått ner runt 4 kg x) Nice nice! Sånt gör att man blir ännu mer peppad liksom :)
Nej nu blire film :P Ha de så bra!
Ciao



1 kommentar:

  1. Grattis till -4!! Visst är det en härlig känsla? Glöm inte att prova vaniljen med kardemumma. Ännu mumsigare än kanel :) Kram

    SvaraRadera