lördag 31 januari 2009

Slapp dag ^^

Elooo (:

Det känns alltid lika bra såhär på kvällen och man kan tänka att "Yes, jag har klarat av ännu en dag" :)
Fast.... idag blev det ingen träning :( Okej att jag har promenerat lite till och från kompisar men det är ju inte alls så mycket.. Men det är väl okej med en dag fri från träning va ? :D
Imorn blir det iaf att dansa igen!
Idag har jag slappat större delen av dagen. Var egentligen planerat att jag skulle dra till Norrköping och hänga med en polare på fest. Men kände inte för det sen, var inte alls taggad. Känns som att det skulle bli jobbigt när alla andra dricker och blir lulliga när inte jag får det x) Iallafall nu i början...
Så jag va med en annan polare istället, vi tog det lugnt bara.. Va på ett lan en stund idag igen, men jag drog hem ganska så snart.. Hade inte så kul där direkt.. & nu sitter jag här och funderar på vilken film jag ska se på sen ^^ Min polare tjatar på mig om att jag måste se Walk the line eller va den heter.... Kanske gör det då.

Burrr.. Fryser..

Jag saknar Turkiet. Hoppas verkligen att det blir av i sommar igen, älskar verkligen det landet :-) Hihi. Saknar det sköna vädret och värmen, havet och dom stora vågorna, ligga på stranden och bara ha det gött, god mat, jätteroligt uteliv & discon, restaurangerna där det alltid är en massa roliga shows, underbara människor, turkiskt bad (hamam), shoppingen osv :-)
Ååh. Bara jag har råd i sommar, det här kostar ju en del :(



Färgade håret och la in röda slingor när jag var där nere också, gillade verkligen det :-) HIhi.

Nej, nu blir det fiiilm ;D Ha de så bra! Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar