torsdag 29 januari 2009

Hip hop abs :-)

Helluu.. ^^

Då var första dagen förbi, det känns bra. Och det gick bra med!
Jag började som sagt med vaniljsmaken och det var jättegod. Men sen på eftermiddan skulle jag prova på en kycklingsoppa, och jag trodde jag skulle dööö, gosh vad äcklig den var : S Jag fick verkligen tvinga i mig den.. :( Okej, ingen mer kyckling för min del. Till kvällen provade jag på choklad och gjorde såndär choklasmousse och det var gott! Men vaniljen var ändå favoriten!

Annars idag har jag varit uppe på Östergården, lämnat in min t3 och kollat med sommarjobb där i sommar igen. Det blir nog att jobba heeela sommaren med gamlingarna. Hehe. Sen drog jag hem till Linn, och vi drog ner till skolan för att vi har nämligen planer på att läsa upp lite ämnen. Kul! Börja skolan igen, det kan nog bli sköj tror jag. Sen har jag varit på banken, AF, och sedan solade vi (eller Linn solade rättare sagt), medans jag satt i en massagestol *skönt*. (: Det har alltså blivit en massa promenader lite överallt. Skönt de.
Sen träffade vi Jessica och jag hängde med henne hem. Vi ska ju som sagt börja dansa hip hop hemma och började idag. Det gick skitbra! Det var verkligen jätteroligt och JOBBIGT! :D Snacka om rolig och bra träning liksom.

Imorn ska jag till Jessica klockan 8 (!!!!, stackars mig) för vi ska ut och gå med stavar och sedan hem till henne och dansa igen :-) Sen händer en massa annat under dagen med men det kan vi ta imorgon !

När jag var hos min kompis förut lagade hon mat. Pommes med kött och sås............. Tror ni man blev liite sugen eller ? Ehm joo.. ^^ Men det funkade bra, jag tog min chokladmousse då hihi :P

Nej, nu ska jag lägga mig och lyssna på skivan som man fick och fixa lite min medlemssida också :P
Ha det så bra !
Ciao

3 kommentarer:

  1. Det verkar som du hittade tidsinställningen, eller? Lägger upp en länk.

    SvaraRadera
  2. Tjoho.. jag kör ju oxå på Norrköping, vem är du har som hälsokonsult??

    men då får vi ju ta och ses där och bränna lite fett tillsammans..
    har du msn?
    Min är scarl_n@hotmail.com bar o adda
    kram kram.

    SvaraRadera
  3. Bättre att jag lägger till dig jag har problem att se dem som addar.. kram

    SvaraRadera