fredag 30 januari 2009

Tonight will be the night...

Goo kväll (:

Är precis hemkommen från ett lan... jag spelade inte eller så, utan träffade bara min kompis där. Men tillslut orkade jag inte vara kvar så traskade hem i kylan. Mötte bror och hans flickvän. Dom har precis flyttat så ska spana in deras nya lägenhet imorn tänkte jag.

Jaha, hur har det gått idag då? Jag ska vara ärlig, det här är riktigt jäkla jobbigt.... Jag vill bara gå ut i köket nu, bre en smörgås med skinka och gurka på, koka lite ägg och dricka ett stort glas o'boy... :( Ush...
Men men.. jag kämpar på, det är ju bara andra dagen än så länge.. Men kanske dom första dagara som är jobbigast eller?

Idag har jag promenerat en del + tränat hip hop abs. Lika roligt och svettigt som sist :D
Hade jag dessutom värsta träningsvärken i magen idag med, det kändes braaa. Den ska BORT! Hoho x)

Because tonight will be the night that I will fall for you
Over again
Don’t make me change my mind
I won’t live to see another day
I swear its true
Because a boy like you is impossible to find
You’re impossible to find

Lyssna på Fall for you med Secondhand Serenade, det är sjukt bra! I swear : )

Btw, skrev in mig på skolan idag. Så nästa vecka börjar jag läsa Matte B och Engelska B, får se om det kanske blir några mer kurser. x) Skola.... jaoo, kan ju vara kul eller !? :P Sen skrev jag även in mig på Arbetsförmedlingen. Annars har jag inte gjort så mycket annat idag. Lekt med en vän bara (:

Ciao & good night !


2 kommentarer:

  1. Första 4-5 dagarna har jag mått skit, så det är bara att stå emot. Sedan släpper hungern och för vissa suget. Jag har inte haft några problem med sug efter jag har gått in i ketonfasen, men andra har det ibland. Bara att stå emot :) Kramar

    SvaraRadera
  2. Du fixar detta bara att stå i mot.. efter en vecka ungefär så släpper de.. du börjar sluta känna hunger och sug efter saker.. de blir lättare med tiden.
    Drick mycket vatten och fyll upp :)
    kram kram

    SvaraRadera