fredag 23 januari 2009

Snart börjar det!

Hej, & välkommen till min blogg.
Jag tänker göra som så många andra och blogga om min väg mot ett smalare liv. Det känns som att det skulle bli lättare på något sätt. Man kanske hittar andra människor här som går igenom precis samma sak, man kan peppa varandra och förstå varandra. Jag har följt några bloggar under ett par veckor nu där dom bloggar om deras kamp mot vikten. De kämpar varje dag, och de lyckas. De flesta är medlemmar i Xtravaganza, ett viktcenter som nu även jag ska bli medlem i. Jag blev verkligen motiverad av dom, och det känns skitbra!
Mitt första gruppmöte blir nästa onsdag. Ser fram emot det, det ska bli spännande.

Jag vet inte hur många gånger jag har försökt gå ner i vikt förut.. med så många olika metoder. Men inget funkar, man klarar av några dagar, sen tappar man lusten.. och motivationen. Jag hoppas bara det funkar den här gången. Men jag tror det :-)

Nästa vecka börjar det.. jag önskar tiden kunde gå lite fortare, jag vill börja NU!
Hejsvejs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar